torsdag den 24. juni 2010

Min indgang til Martin DK-spøgelset


Dette er en ny version af en gammel blog:

I en rum tid har en vis Martin DK (Hans nye profilbillede ses her ved siden af) skrevet hadefuldt gennem sin profil, især med store "BLOKBOGSTAVER", på Facebook, når han selv ytrede sig på Facebook-gruppernes vægge, eller i kommentarerne ved andres links. Og også når han skrev private beskeder til moddebattører. I disse beskeder prøvede han diabolsk at skræmme folk til at tie ved at bruge perverse og morderiske vendinger... Men der er en ny, som udgiver sig for at være Martin DK.

Denne hedder i "virkeligheden" (Når hun ikke ter sig som et blebarn):

Maria-Theresa Rezen Kjær Larsen

Hun er blevet smidt ud af "Ja til moskeer"-gruppen pga komisk opførsel og dobbeltspil, da hun både skrev racistiske ting på andre sider og ellers foregiver at være antiracist, samt har hun flere blogs på samvittigheden, deriblandt en side for folk med psykiske sygdomme, og en "Martin DK Debat". Egentligt meget sigende...

Folk som hende har et sygt menneskesyn, da de søger anerkendelse ved angiveligt at være aktivister for ytringsfriheden på mange områder. Men de ejer ingen selverkendelse, så de af sig selv stopper med deres higen efter berømmelse på bekostning af andre, som trynes pga deres forkastelige kruseduller. Maria ejer kun lamme undskyldninger som borderline, fordi så er det ikke så slemt, hvad hun har skrevet til en af mine venner på Facebook...?

Jeg stod selv offentligt frem, og "truede" Kim Møller på Uriasposten, så hans støtters hetz mod hans saglige kritiker Margethe Monika Hansen stoppede. Det var for at sende et signal om, at kritikere ikke skal trues, og at Kim Møller er en slapsvans af dimensioner, når han f.eks. ikke selv kan finde en indtægtskilde, da han tit og ofte beder om støttebeløb på www.uriasposten.net. Jeg har fået verbale klø af venstreorienterede, fordi jeg stadig ikke vil sige undskyld, men jeg er hellere et stædigt æsel, som omskrevet citerer Voltaire: "Jeg kæmper verbalt for din ret til at have en anden holdning, som er anderledes end min, men du skal fandme ikke tryne en andens ret til at være uenig med dig med vold!"...
Og når så den nye "Martin DK" optrådte på den måde for at skræmme nogle af mine Facebook-veninder, så overtræder han min grænse, fordi han/hun ville ikke "lege" med mig, da han fik invitationen første gang for nogle måneder siden. Han gik af flere årsager i glemslen for mig, men nu dukkede denne person så op igen, men vil stadig ikke danse fysisk med mig. Måske er livet bare ikke en dans på roser en kvinde, der i bund og grund trænger til at blive "ordnet" - af en afrikansk møbelbanker.
Tag den sidste sætning som I vil...

Til Maria:
Søg hjælp, lykkepiller eller en dildo, men hold dig fra folk, som ej har gjort dig noget. Fordi ellers så skriver jeg mere, og gør andre ting, når du hetzer folk, som jeg kender....
Her er fotoet af hende, som linker hende til den opfundne Martin DK...

Folk påstod d.25/5 på Facebook, at jeg havde fat i den forkerte, da den "virkelige" Martin DK angiveligt afventer dom for noget, som han har begået mod en kvinde på Facebook. Men sjovt er der stadig flere Martin DK-profiler på Facebook, og selvom disse folk derudover sagde, at "Martin" havde medhjælpere, så kom denne afsløring dage efter at kvindelige bekendte af mig på Facebook blev truet telefonisk og via mail af den nye Martin DK. Og så bør politiet jo have været hurtig til at reagere... Men jeg holdt stadig på "Rezenpigen" dengang, som var Maria-Theresa Rezen Kjær Larsen's Facebook-navn, der har en forbindelse til det her, da hun brugte samme retorik som Martin DK gjorde, da hun/han forlangte ting af mine kvindelige bekendte på Facebook. Maria skal ikke lynches resten af livet, men har lært at blive udleveret, og skal bare holde sig væk fra mine bekendte. Før den oprindelige blog, og da jeg gik løs på Martin DK i weekenden via et senere slettet link for en måned siden, som han havde lagt på fake-profilen Bjarke WP Jensen, og efter den oprindelige blog var der sjovt nok ro fra Martin DK i snart 2 dage.... Og det kunne kun hænge sammen med at den nye Martin DK vidste, hvad der foregik. Og hvordan gjorde han nu det....? Fordi jeg nok havde fat i det rigtige ende.;)


Om aftenen d.26/5 modtog min veninde flere mails fra Facebook-profiler Rene Lindskov, Jonas Højby, Frank Møller, Morten Hansen og den nye "Martin DK"... Hvor er de svage i mine øjne, fordi ingen af dem ville danse med mig pga en naturlig frygt for at jeg kvaser tæer. Og når man 2 gange ringer til en kvinde for at true hende med døden, så har man ingen nosser! Især ikke, da man undgik at sende mails til min Per Spective-profil på Facebook, eller overhovedet ikke mandede sig op til at skrive til denne stående Facebook-invitation.

Jeg kritiserer selv muslimer op i fjæset, og udleverer folk, der i mine øjne har fortjent det, men jeg truer fandme ikke mødre, der har en anden holdning end min, med syge mails og perverse telefonopkald klokken lort om natten!!!
Nedenunder er der screenshots af den nats 5 mails til Dorthe Bisgaard, og den truende mail fra den nye Martin DK d. 24/5, som er rettet mod en gæv kvinde og skidesød mor, som ingen af de truende når til sokkeholderne i danskhed.










P.S.: Den oprindelige Martin DK kunne slet ikke vide, at Dorthe Bisgaard og den anden kvinde (Heidi Aune) på min venneliste havde fået mails den aften.
Heidi Aune, som jeg først navngav pga hendes tilladelse, skrev dette efter en besked fra en vis Hiwa Ahmad:

Hm, jeg har fået denne besked fra Hiwa efter at jeg slettede ham fra vennelisten uden at gøre ham opmærksom på at jeg gjorde det. Jeg har ikke på noget tidspunkt stillet ham rigtig nærgående spørgsmål eller betvivlet hans identitet - jeg spurgte ham dog, på hans væg (i forlængelse af at han åbent spurgte om noget i stil med hvordan folk kunne dømme ham, uden at kende ham) om hvem han da er. Han svarede, at han var Hiwa fra København...
Beskeden, som Heidi Aune fik fra Hiwa Ahmad den aften på Facebook:

" Hiwa Ahmad 25. maj kl. 19:56 Anmeld
Hey Maria læger ham Martin Dk, bare så du ved det. Og jeg er ikk falsk som de påstår hende og Malene."
(Dermed menes nok Maria-Theresa Rezen Kjær Larsen og hende veninde Malene Kjær, der idag forsvarede sig imod mine anklager på Facebook)
Min veninde fortsætter:
Dvs, han har decideret søgt efter mig efter sletningen - og jeg har absolut intet forhåndskendskab haft til en person med hans navn, før jeg accepterede hans venneanmodning for nogle dage siden.

Jeg lokkede d.26/5 taberne fra Martin DK-Klubben, der truede Dorthe Bisgaard, til at skrive til mig. Martin DK fik et konsekvent svar, og blokerede mig på Facebook. Derpå prøvede Rene Lindskov, men måtte opdage, at jeg kendte den taktik. Jeg ved, hvordan man spammer folk fra flere sider, og nød, at "de" spildte deres nattetimer på mig. Men egentlig er det bare platte folk. Nogle andre af mine Facebook-veninder modtager trusler nu, som i virkeligheden aldrig bliver til mere end tomme løfter. Jonas Højby trak meget i land senerehen, og klubbens medlemmer taler ofte på vegne af Maria-Theresa Rezen Kjær Larsen, især snotaben Rene Lindskov. Nedenunder kan læserne se de nye screenshots:




Om aftenen d.30/5 fik jeg besked om at en person mildt sagt er fortørnet over at hans navn er i denne artikel. Han har lov til at have denne holdning, men hvorfor var han sur over det? Han må da gerne være uenig i denne artikel, og virker som en ærlig person med klare meningers mod. Men sådan er det med at være bange for at stå inde for sine standpunkter.... Men se de her screenshots:

Heidi Hansen's kommentar, som kan ses her, på et link i Facebook-gruppen "Martin DK Debat" blev slettet. Æhhh, kan det være, at Maria-Theresa, der brugte Luffegås som senere titel, ikke kunne lide kommentaren? Var den for afslørende??? (Og Heidi Hansen var ikke del af mine kilder, før jeg tog kontakt til hende omkring d.20/6.)

D.6/6 meddelte Dorthe Bisgaard mig så, at nogle slapssvanse (mine ord, ikke hendes) bliver ved med at sende mails til hende på Facebook. Disse arme undermennesker (min holdning, ikke hendes) burde have været aflivet ved fødslen, da de ikke er levedygtige i et normalt samfund. Så hvis de vil slås, så har de seksuelt misbrugte tabere (min tanke, igen ikke hendes) min adresse. Men de trækker jo i land som altid, fordi de går med voksenble 24-7....





Endvidere:
Der kan ikke kommenteres på denne blog, som ALDRIG bliver slettet.



Underskrevet
Per Jensen
Nørregade 3
6430 Nordborg

P.S.: Så jeg holder altså for evigt på Rezenpigen (Pt også Luffegås)som den nye Martin DK, da IP-adresserne viser, at den nye Martin DK (Rezen) og hun skriver fra samme computer. Hvis Luffegås-tosserne er så slapssvanse-agtige, at de ikke kan finde ud af at true mig, men stadig kun Dorthe Bisgaard, så er det fordi disse mænd og kvinder ikke er andet end et forvirrende tvekønsparadis for retarderede... I har fået min klare udfordring til at danse, men I er jo kun istand til at være stærke i kæften....!

Epilog:
Heidi Hansen har ikke hjulpet med til denne eller den forgående blog. Mange af kommentarerne til den forgående blog var anonyme, men med min vilje, så folk kunne beskue hvilken ynkelig tosse Martin DK virkelig er, og at hans analpartnere er ligeså seksuelt forskruede som ham her... Der blev oprettet falske kommentarer for at ramme folk, samt fake-profiler, der truede Dorthe Bisgaard. Den eneste, som jeg faktisk vil sige undskyld til, er Klaus Bendtsen. Hans navn blev misbrugt af en tumpe til at true Dorthe, og jeg gik løs på ham pga dette. Han forsvarede sig ikke under kommentarerne, og derfor antog jeg fejlagtigt, at han stod ved og bag nogle af truslerne mod Dorthe. Jeg har hjulpet nogle af Maria-Theresa's venner mod psykopaten Henrik von Bülow, men da min Facebook-profil blev deaktiveret, så kører jeg solo fremover mod tosser på nettet. Maria-Theresa ville nemlig have mig til at udlevere Heidi Hansen, men da jeg ikke ville, så blokerede Maria-Theresa mig på Facebook. Dette gjorde hun også mod Dorthe Bisgaard, og den 23/6 var min og Dorthe's profil deaktiveret på Facebook. Maria-Theresa's magtsyge er så åbenlys, at det er pinligt...

1 kommentar:

Heidi H Hansen sagde ...

http://dudiis.blogspot.com/