fredag den 4. juni 2010

Anni Gertz er afsløret....!



Idag d.4/6-2010 kl 10.59 ringede Anni Gertz fra sit telefonnummer (65211925) til et andet nummer for at tale med debattøren Alex Feddern, da hun ville tjekke om han eksisterede. Anni Gertz plejer generelt ikke at tjekke folks adresser ved først at bede om nummer via e-mail og så ringe, men denne gang gjorde hun det. Det i sig selv bør alle redaktioner gøre, dog har Alex Feddern før fået indlæg bragt på TV2 Debat TTV-side 450, og i andre dagblade, så hvorfor blev han tjekket lige idag? Kan det være, fordi hans viste adresse er i nærheden af, hvor jeg bor, eller fordi jeg skrev mails til TV2 igår, samtidigt med Alex Feddern gjorde? F.eks. har en anden debattør ved navn Michael Ipsen brugt Gerlachsgade 2 i Sønderborg som adresse. Sjovt nok samme adresse som Sønderborg Kaserne, og man må jo ikke bruge sin arbejdsplads som adresse, vel Michael? Alex Feddern findes der skam mange af, men for at overraske nogle avisredaktører, så bor der ingen på den adresse, som vises på nedenstående screenshot. Alex Feddern er en opfunden person for at afsløre Anni Gertz's uegnet til at være redaktør på TV2's Tekst-Debat...
Jeg, Per Jensen, har i et par år skrevet derinde, men efter at jeg på min blog skrev kritisk om Anni Gertz, nogle vil kalde det ondt, så er jeg vist blevet blacklistet af hende.
Men tilbage til opkaldet til Alex.... For at sige det kort, så kom jeg med vilje til at sige: "Ja, det er Per....", da jeg tog røret, men alligevel bragte hun indlægget, fordi jeg bildte hende en masse ind, såsom at Alex var på indkøb, og at det var et kollegie, som han boede på.

Altså:
Debattøren på screenshottet findes slet ikke, da jeg, Per Jensen, har brugt denne persons navn i et stykke tid til at skrive læserbreve med, men Anni Gertz valgte alligevel at bringe indlægget. Dette må øjeblikkeligt føre til en fyreseddel, da det hermed rejser tvivl om hvor mange der den sidste stykke tid har fået lov til at skrive læserbreve til TV2 debatten, og andre medier. Eksempelvis TV2 Debat har nemlig den sidste tid indebåret en regelret hetz fra flere højrepopulister mod den velformulerede debattør Sacir Camo, og så har andre fundamentale kristne støttet Israel i alt nærmest. Især P. H. Bering har deltaget i personangreb mod Sacir Camo, og så har Bering kun henvist til den ene video, som støtter Israel. Disse VKO-debattører får nærmest lov til at sige alt imod og om venstreorienterede. Og det skyldes i mine øjne den partiske debatredaktør Anni Gertz, der ikke har styr på, hvem der kommer til fadet inde på TV2 Debat. Ydermere skyldes mit bluffnummer fakta'et, at jeg selv nok er blevet bandlyst af hende, fordi jeg skriver denne her blog, hvor jeg i klare vendinger har udtalt min mening om Anni Gertz. Men at seernes redaktør, Lars Bennike, aldrig har svaret på mine kritiske mail i et stykke tid nu, er ret beset et tegn på at TV2 i sig selv er en partisk TV-kanal, der har støttet VKO-regeringen i alt, og nu vil tie moddebatten ihjel. Når man har rejst denne kritik via mail overfor journalister indenfor TV2's mure, så er man stødt på døve øre eller direkte modstand i mails, hvor man opfordres til at skrive i andre medier end TV2. Mange af mine indlæg omhandler TV2's gebærden, så I skal alle være velkomne til at læse mere, da jeg ikke er bange for sandheden.
Men Anni Gertz er nu afsløret....!



Alex Feddern var idag også i med et indlæg i Ekstrabladet.

Tilføjelse:
Ekstrabladet og BT har konsekvent bragt mine indlæg, og genbrugt mine gamle, hvilket jeg da lige skal bemærke som rosende faktor. Hvis det her ender med anklage om manipulation eller andet muligvis strafbart, så tager jeg balladen, og omtalen. Jeg sagde jo til folk på Facebook, at jeg ville ødelægge Anni Gertz's eftermæle, og gøre hende til grin. I sidste ende gad jeg bare ikke mere, når det kun var Arbejderen, EB og BT, som bragte mine indlæg. Information og Politiken er så bange for at virke kritisk overfor Israel eller bare u-akademiske pga mit sprogbrug, at det er lige før, at jeg ikke ser deres spalter som andet end VKO-land... Og der bor så mange Per Jensen'er i Danmark, at min navn går i glemmebogen som andres. Aviserne lærer noget ud af det her. Jeg ku' have ventet, og vendt og drejet, men nu falder de nok over enhver som er mystisk, når han skriver. Men desværre mest dem, som er venstreorienterede....

Ingen kommentarer: