lørdag den 26. juni 2010

Årets kærestepar 2010





Her ses 2 sjællændere, som har fundet hinanden på folkesamlinger for incestdyrkende sodomister.

Er de ikke et "smukt" par...?



På disse andre fotos fra Martin Dk Debat på Facebook kan man se at Martin og Maria har haft noget kørende i dagene op til min deaktivering og før det:

















Man kan kun få glædestårer over deres nyfundne partnerskab....=)



Opdatering d.28/6 kl.02.30:
Men pointen for det her indlæg var en helt anden.... I den seneste stykke tid har Maria-Theresa krævet bevis efter bevis for, at hun er den nye Martin DK, og her kommer et meget logisk bevis:
Dorthe Bisgaards søn(ner) blev også inddraget af de truende under mobiltrusler til Dorthe, men de detaljer, som denne Martin truede med, kunne kun Maria-Theresa vide. Og der er mange ting som folk ikke ved om Maria-Theresa... Jeg har en ny kilde, så fremover bliver det værre for Maria-Theresa.
Og hendes venner/veninder får valget mellem at blive udpeget eller at udvandre fra kamppladsen. De har selv fake-profiler, og ville have mig til verbalt at lynche Heidi Hansen... De bør vide, at jeg ikke har problemer med at gøre det samme ved folk, der hjælper en manipulator som Maria-Theresa med at jagte kritikere. Hvis I og Maria ikke kan lade andre være i fred, så må I prøve af samme skuffe.

Og Martin DK går og redigerer på sin blog, som om jeg har ramt en nerve....? Brænder jorden under dine lokumsløgne??? Eller trækker du nu skidtfisk i land igen? Du er intet, Martin DK, men du passer så sandeligt sammen med en ravnemor som Maria-Theresa...!
Min oprindelige kilde var folk fra gruppen "Ja til Moskeer", og de folk fulgte Maria-Theresa's opførsel over en rum tid, og beskrev det samme som Heidi Hansen har beskrevet på sin blog: www.dudiis.blogspot.com

Martin DK kan ringe og true så meget som han vil, men han er jo ikke mand nok til en rigtig konfrontation. Du ved, hvor jeg bor, Martin DK. Prøv samme nummer ved mig, som du kun tør at udsætte kvinder og børn for. Jeg er en, som man slår sig på...! Og jeg stopper heller ikke med at terrorisere dig!!!


Opdatering d.29/6 kl.04.15:
I et par dage har Martin DK truet andre nu, og har slettet sin blog om mig.... Hvilket igen beviser hvor dårlig hans "sag" er.
Martin DK's egen profil på hans blog er også fuld af løgn:

"Har arbejdet med Olsen den skaldet kok og derefter meget med Windows "regedit" registerdatabasen som er hjernen bag computeren og styresystemer XP/Vista. Jeg er super dårlig til Internet Explorer. Jeg har aldrig rigtig kunne lide bogstaver og har ikke gået meget i skole så det meste er selv lært... Elsker dyr og Børn har aldrig indtaget alkohol eller stoffer og er pisse stolt af det men derimod fyldt med gift for at dempe mit temperment som ikke lige kan holde til det hele med så mange snothoveder der er til Typer som Heidi og hendes rådne slægt.."




Du er en tøs af dimensioner, Martin DK....

Ingen kommentarer: