lørdag den 26. juni 2010

Martin "Ble på" DK alene i kummen...


(Et foto af tossen Martin "Ble på" DK)

Martin "Ble på" DK skriver meget om, at jeg ikke viser hans kommentarer på min blog om ham, men sandheden er at jeg har ikke modtaget nogen kommentarer fra ham angående min blog... Så jeg ved ikke om hans virkelighed fortæller ham, at han har sendt dem, men igen tror jeg, at han iaften nok sidder og drømmer om en pubertær verden, hvor han er helten i stramme cykelshorts, der gider lår med Bjarne Riis. Måske håndterer Martin "Ble på" nok også glædeligt og actionfyldt Chuck Norris' "gøb" med munden...? Men han fantaserer nok mest en verden, hvor hans mor ikke har misbrugt ham seksuelt med urinsex fra en puddel, samt pisk i skoven...


Darkwave Martin har også sendt mig venneanmodninger idag, da han i sin sindssyge tror, at jeg vil være hans ven...
Martin "Ble på" er mere end sørgelig, da man kan lugte hans fulde bleer milevidt, og så bør man også vide, at han genbruger indholdet i bleen som madpakke og drikkedunk, når den flyder over... Men han skifter ikke bleen, da han elsker gammel lort i endnu ældre forpakninger. Mange sindsforstyrrede kan nemlig ikke forstå denne verdens daglige gang, hvor man ikke belaster enhver med sin uformåen på potten. Vel, Martin "Ble på" DK? Hans kærlighed til at påstå, at jeg har noget seksuelt kørende med Heidi Hansen og Maria-Theresa Kjær Larsen, er da egentligt plat, men hvis han kan li' at kalde mig en mand, der har sex med flere kvinder, så modsiger jeg ham ikke. At hans hund betegner ham som spermskraldespand, skal jeg lade være uimodsagt, og henvise til, at han aldrig er kommet sig over, at hans største idol er den roterende hamster i hans hovede... Og igen slettede han jo min seneste kommentar på hans blog, så ytringsfrihed tror han ikke på. Han fik lov til at svine Maria- Theresa aka Luffegåsen til i min oprindelige blog om hende, men Martin "Ble på" DK giver ikke andre denne mulighed for modsvar. Martin "Ble på" DK, Dit simple og knækkede analtermometerliv kan ingen tage alvorligt. Martin "Ble på" kan heller ikke engang stave ordentligt eller udføre simpel tegnsætning, såsom komma'er, og punktum.

Han truer stadig andre med sine mange profiler, f.eks. på www.nythjemtildyr.dk, men han tør selv ikke engang lægge sit fulde navn og hans adresse ud på nettet, så klart sagt har han ikke mandsmod til noget som helst, da han fysisk set ryster af panisk skræk for at møde mig ansigt til ansigt. Herom aften og omkring middag har han ringet ialt 4 gange, og lagt 2 beskeder på min telefonsvarer kl.02.35 og kl.10.15.
Han får derfor ikke lov til at skrive en kommentar til nogen af mine blogs, da han sletter folks kommentarer pga frygt for at folk ser hans sande indre kujon....


5 kommentarer:

Dk's Blog sagde ...

Du er alt bag en skærm med intet uden såå hvem har ble på lille per

Martin Dk

Dk's Blog sagde ...

Du har jo min adresse og det hele såå hvis du er mere end du er bag en pc så kommer du bare, men det tvivler jeg på du tør ikke skrive privat beskeder på facebook ej heller ikke tale i tlf og når man siger noget til jeg piver i bare.. I er intet i er ET STORT FEDT GRIMT NUL! og hvis du skulle dine briller ikke er pudset ordentligt gentager jeg med glæde DU ER INTET PER en lille sølle brille svans som er kan skrive bag en skærm flot lille per

Dk's Blog sagde ...

Brille SVANS

Dk's Blog sagde ...

Det du skriver om er jo om dig selv hehehehehe du er bare Heidi Hansen om igen den billige medieluder som Dorthe også er. I er skalddyr og piver for meget bag en skærm i ville 100% begå selvmord hele lortet hvis i ikke havde en computer. Se dig selv din lille grimme svans tjek hvor fucked du ser ud i stjæler mine billeder fordi i har ondt i røven over jeg er sej ;-)


jeg svare ikke mere kom til mig irl og tag Dorthe og Heidi og Maria med og få løst problemet UDEN politiet. OK? eller luk røven din fucking svans..

Per19gryn sagde ...

Martin(e) "Ble på" DK prøver igen med barnlige kommentarer at få mig til at stoppe med at afsløre hans forfølgelser af uskyldige... Kære Martin(e), fremover hedder du Martine, og du vil selv føle, hvad det vil sige at blive "udleveret". En anden ting er, at jeg tit er i København, og derfor omdeler jeg snart løbesedler med billeder af dig på dem overalt i dit nabolag. Nedenunder billederne vil der stå ting om dig.xD Gæt hvilke...