torsdag den 24. juni 2010

"Åp å då", Baby-Martin DK





Nu er jeg begyndt at få dødstrusler fra Martin DK over mobiltelefonen, og må grine over pattebarnet Martin DK's mange grædende talefejl, og at skulle høre på hans sorg over manglende testikler. Jeg bøvsede småsøvnigt i telefonrøret, da hans læspende pigestemme så endelig stammede sig frem til truslerne mod mig. Taberen tror åbenbart at det påvirker mig....xDD Man lægger bare på, slukker mobilen og tænder igen efter 5 minutter. Og så sætter man mobilen på lydløs. Så kan man registrere alle hans opkald, og give dem videre til politiet. Men egentligt venter jeg bare på, at Baby-Martin tør at troppe i Sønderjylland. Hernede skyder vi bare skadedyr, og dasker så endvidere behændigt fødselfejl som ham op på møddingen, så alle fluer og rotter kan lege kannibaler på hans i forvejen misdannede snylterlegeme..... Men resultater af tvekønnet incest, som han jo er, skal ikke regne med min frygt eller respekt. Det er han for uvigtig til...

4 kommentarer:

Dk's Blog sagde ...

Per nitten gryn gryn!!!!!

Per19gryn sagde ...

Dette betegner meget godt Martin DK's sindsstemning pt. Lille tissemand, og manglende oprejsthed....

Dk's Blog sagde ...

Hvis du elsker dorthe såå meget så hop ind i hendes kusse og bliv derinde din brille svans hæ hæ hæ brille svans! ;-)

Per19gryn sagde ...

Martin(e) "Ble på" DK, din forkærlighed for bæskubberi bliver jo landskendt på datingsider efter iaften. Dorthe Bisgaard er jo en hammerlækker kvinde, og det er Heidi Hansen jo også... Så hver gang du siger, at jeg har noget seksuelt kørende med dem, så rører det mig ikke. Jeg er jo modsat dig til kvinder...