søndag den 13. juni 2010

Bylden i røven (Del 3 i føljetonen om Henrik von Bülow)


Henrik von Bülow har jo den tendens til at poste informationer om andre på nettet, såsom da han udleverede Grace Kansiime's adresse, og anklagede hende for socialt bedrageri. Hvor må han dog være en lille mand....! Åbenbart er det ikke nok for ham at terrorisere kvinder, når han danner par med dem, men de skal helt ned på bunden, så Henrik kan føle sig tilfredstillet... Og så dum som han er så udleverer Henrik cpr-numre på internettet. Kender han ikke til f.eks. kommunal tavhedspligt, og at det er strafbart at videregive sådanne oplysninger???


I anden del fortalte jeg lidt om Fina, von Bülows anden ekskone, som egentligt var flygtet fra ham. Men Fina, Henrik von Bülow's anden ekskone, vælger i foråret 2008 at flytte tilbage til von Bülow, da hun ellers mister barnet. Igen beviser de danske myndigheder deres umulige håndtering af klare situationer. Når man er hvid og ved muffen, så må man åbenbart alt...! I en periode gik det godt for Fina at bo i en lejlighed med Henrik von Bülow, men i november 2008 bliver hun smidt ud af ham, og så må hun indkvartere sig i Kvindehjemmet på Jagtvej i København. Men det lykkes Fina at få drengen med hende ved hjælp af 2 modige unge mænd, som nu retsforfølges af ynkelige Henrik von Bülow, der selv blev frifundet for vold mod de 2 unge mænd af et korrupt dommervæsen. (Ja, det sagde jeg HØJT, kære dommerstand i Danmark)
Fina bliver af Kvindehjemmet en periode sendt til Jylland, men vender tilbage til Nordsjælland, hvor hun fortsat befinder sig.


Men så vendes Henrik von Bülow's psykopatiske fokus på andre ting, nemlig min kilde's veninde. Hendes navn er Sana Petersen, og er i lang tid blevet forfulgt af Henrik. Og her er endnu en historie om hans (Henrik von Bülow) terroropførsel overfor kvinder:

"Der begyndte så pludseligt at komme venneanmodninger på min Facebook-profil, f.eks. med navnet Kizofina i januar 2009 til mig, og mine venner, men vi fandt hurtigt ud af, at det var Henrik von Bülow, der var på spil. Dette blev meldt til politiet, som ikke tog det seriøst. I februar 2009 blev min grillbar i Helsingør nedbrændt 2 omgange, og i forbindelse med efterforskningen kommer Henrik von Bülow også på tale, da han jo har anmeldt mig, og jeg flere gange har måtte ringe efter politiet, da Fina boede hos mig. Jeg bliver i maj ringet op af politiet, der siger, at de ikke kan opklare sagen, men at Henrik von Bülow igen har kommet med nogle anmeldelser omkring mig, og at jeg skal passe på hvad jeg skriver på nettet."

Det er mærkeligt, at Sana Peteresen, min kilde's veninde, bliver udsat for denne terror uden at Henrik von Bülow sigtes eller endda dømmes. Politiet formaner istedet hende, men ikke Bülow? Ja, korruption er jo intet nyt, når man kigger på dansk politi... (Ja, det sagde jeg også HØJT, kære wienerbrødspanserbasser)

Og så vidt jeg er informeret af min kilde, så er der 3 verserende retsager, hvor Fina er indblandet.

1. Hun er anklaget for vold mod Henrik von Bülow.
2. Hun fødte jo på Rigshospitalet, og som udlænding skal man jo betale. Dette kører Henrik von Bülow vist også en sag på i Strasbourg, da barnet jo også er hans. Dette har også medført, at hans søn Frantz heller ikke kunne blive registreret i systemet, selvom han er født i Danmark, og er af dansk blod.
3. Sagen om forældremyndigheden, hvor Henrik von Bülow adskillige gange skulle være udeblevet...!


I kan tænke Jer, hvad min holdning til de fremmedfjendske myndigheder er.... Den er ihvertfald ikke høj!

Tilføjelse:
Og forresten, så kunne Henrik von Bülow ikke lade være med også at jagte Maria Rezen med min blog om hende, fordi hun kritiserede ham via Facebook-gruppen "Help us stop Henrik von Bülow". Samtidig så han før mine blogs ikke grunden til, at jeg skulle blande mig.
Se nederste screenshots.....






Du er ikke særlig smart, Henrik von Bülow... Urban ville diktere min måde at skrive om Kim Møller, men der er jo ingen restriktioner herinde på blogspot.com, så herinde flår jeg dig verbalt i stumper og stykker...=D

1 kommentar:

Sct. Michael sagde ...

Glimrende blog-føljeton om en mand, som i mit begrebssæt er så langt udenfor psykiatrisk rækkevidde, at end ikke forvaring på ubestemt tid synes at være nok. Hvor mange flere menneskeliv, skal manden have lov til at forsøge at smadre, før både den dømmende og den udøvende magt griber ind? At han går frit rundt på Sjælland, er decideret en HÅN mod min opfattelse af begrebet Retsstat. Med ham på fri fod, er Danmark ikke andet end en elitært styret banan-republik.