torsdag den 27. maj 2010

SIAD's spion-profiler og andre hystader på Facebook


Idag fik jeg af mandlige venner på Facebook nys om, at fake/spion-profiler søger kontakt igen, og disse findes jo i mange former. Der er ikke mange personlige statusopdateringer eller information på dem, udover folk, der spørger på Facebook-væggen, hvorfor personen anmodede om venskab. Det er allerede første tegn... Nogle af dem har kun 20 personer fra femten fra forskellige lande som venner. Andre har 2.000 venner fra hele Danmarks politiske spektrum, hvilket indikerer de ingen holdning har eller kun overvågende nysgerrighed.
Jeg selv er tidligere løbet ind i 3 lækre udenlandske tøser, der havde 10-30 venner fra hele verden, og som ville være venner med mig på Facebook for en måned siden. En tillod jeg indblik i mit "private rum" over et par dage, og slettede hende, da hun sendte mig en invitation til "Nej til Moskeer i Danmark"-gruppen. I, læserne, skal ikke anklage nogen af de nedenstående på screenshotsene, men vær vagtsomme...! To gange er det lykkes skribenten Max Uwe Jensen på www.sappho.dk at citere folk på nettet, selvom de troede, at det ikke var muligt. En af mine tidligere "venner" på Facebook blev udsat for det, og har nu forhåbentligt lært af det. Men vær allesammen vagtsomme. Fordi hvis I ikke vil citeres, så hold kæft, hvis offentligheden gør ondt.
Mvh, en medieluder.;)

To af disse nedenstående profiler, undtagens Anna Brandsen, søgte kontakt med mig idag. Men jeg er doven, så de fik ingen chance til at lære mig at kende... Men de er mystiske, da man enten er på Facebook for at møde gamle kendinge, eller nye venner. Og ikke for at være en holdningsløs korrekt nikkedukke med naive håb om småkager til alle i en sukkersød rundkreds. Man er privat, eller åben for det, man gider. Men her er de, som jeg ikke vil lege med:


Poul Hansen:

Anna Brandsen:

Cathy Fisher:



Men der er andre som bare ikke forstår, hvad Facebook kan betyde, når man tror sig sikker for alt. Tag nu hende, Sanne Skov Nielsen, der føler sig forurettet af folkene bag Bjarke WP Jensen's falske Facebook-profil, der nu på netavisen p77 afslører hende, og andre SIAD-medlemmers nedskrevne tanker. Hvis man siger noget til andre på Facebook, så må man fandme kunne stå inde for det! Men læs selv, hvad Susanne Skov Nielsen forventer af tredje del af føljetonen om Bjarke WP Jensen's undergrundsafsløringer på Facebook:

(Kommentaren lå på Bjarke WP Jensen's Facebook-væg her i nat, hvor Sanne før det har lagt flere kommentarer, men ikke har fået svar endnu...xD)

Kommer sex chatten op i del 3??? Voupti glæder mig! Tænker mere på det sidste jeg har skrevet til dig, at hvem brugte hvem, for at finde ud af hvem der var hvem og hvilken midler der bruges, for at finde ud af en person og hvad denne indeholder??
Du finder at kvinderne ikke har nær et had til Islam og finder det mere spændende, at komme med i lukkede grupper for spændingens skyld og anerkendelse af det lukkede netværk og social kontakt til mande typer de finder spændende.
Jeg slår det lige fast med 7 tommer søm. Alt hvad ideologien bag ved Islam indeholder tager jeg stærkt afstand fra! Synes simpelthen ikke, at dansk grundlov og Ideologien bag Islam hænger sammen!
Jeg indledte en chat samtale med dig, for at finde frem til dig og hvilken " Idiot " der kunne fremstå som meget aktivt i White pride og samtidig være venner med mig. En mørkglødet;-P
Jeg havde sat mig for at nå et mål og for at nå dette, måtte jeg lige som dig, fedte mig lidt ind;-P
Du kan godt tænke dig til, at når man har en mand, som jeg har, Thomas, vil jeg aldrig nogensinde kunne finde på, at lede efter anden kontakt. I hvert til fald ikke i en lukkede chat, så hellere åbentlyst. Det kaldes tillid!
Jeg selv er betalende medlem af SIAD og jeg har aldrig hørt om, at der skulle være racister blandt!Ved du egentlig, hvad racist står for? KIG DOG FORHELVEDE LIGE PÅ MIG!
Vagt værn??? Kender jeg overhovedet intet til? Det glæder jeg mig at høre mere om, for dette har jeg heller intet hørt om, at der skulle oprettes.
Omkring Carl Erik Zølck, har jeg personligt været hjemme og banke på hans dør. Det gjorde jeg da jeg opdagede han har taget nogle billeder af mig og lagt ud, uden der blev spurgt. Vidste faktisk ikke engang det var blevet taget og blev "mobset" over det er lagt ud på nettet, uden jeg har vidst, det fandtes.
Jeg ville hører ham fortælle hvorfor, at krænke mig på den måde.
Du sagde til mig jeg skulle passe på min børn, men gør i det lettere ved at lægge sådan et billede ud til offentligt skue??
Jeg har hverken haft rockerlign. typer eller nogen følge med mig.
Jeg er mig selv!
En ting er at der bliver taget billeder af mig og lagt ud, en anden ting er at de billeder overhovedet ikke kan relatere til demoen sidste år?
Kunne forstå, hvis der havde været et banner, hvor der stod SIAD på, men ikke engang det var der på.
Det bliver anmeldt på et tidspunkt til politiet, for finder mig sgu´ikke i, at man " bare" kan lægge alt muligt ud på nettet uden at blive spurgt først. Det kunne joh være jeg havde sagt ja! Har I tænkt på det???
Forøvrigt er jeg lesbisk!


Godt at vide, Sanne....XD



Nedenunder er der nogle screenshots af Sanne Skov Nielsen's kommentarer. Og helt nederste screenshots viser, at hun måske endelig fatter faren ved at lægge ting ud på Facebook? :



2 kommentarer:

WilliamJansen sagde ...

Dit allersidste screenshot er for småt til at ligne noget. Dine profil-screenshots viser "tilføj som ven"-muligheden, hvilket dokumenterer at der på screenshotets tidspunkt ikke lå en venneanmodning til dig fra profilerne.

Per19gryn sagde ...

1. Køb stærkere briller, da jeg kan læse navnene på en lille notebook uden at skulle forstørre dem.
2. Anna Brandsen blev jeg bare advaret imod, så der var ingen venneanmodning. Men det nævnte jeg vist ikke klart nok for dig. Undskyld....
3. Cathy Fisher fik jeg en venneanmodning af, men afslog. Men pointen var, at profilen var lig med 3 foregående fake-profiler af smukke kvinder uden særligt mange venner, der pludselig vil være venner med mig. Men du kan jo bare tilføje hende som ven...
4. Poul Hansen "prikkede" til mig på Facebook, uden at vi kendte hinanden, og fem minutter efter kom venneanmodningen. Men kort derefter blokerede jeg ham. Han var en fodboldfan uden personligt profilbillede, og har kun det ene Barcelona-billede inde på profilen, hvilket jeg finder mystisk. Og jeg skriver ikke beskeder til folk, da de så har indblik i min profil, og kan skrive til mig. Jeg har lært at passe på mit privatliv. Hvis du ikke tror på af det ovenstående og kun kan finde de "fejl" som du vil, så fred være med det. Men du har ikke kunne modsvare noget eller henvise til at disse folk har rent mel i posen, så det må tyde på at du hænger dig i petitesser. Så bliv bare hængende der...