fredag den 28. maj 2010

P. H. Bering's stræde af had....

Igen har P. H. Bering hånligt og uden indsigt, hetzet mod Sacir Camo. (Se nedenstående screenshots)
Sacir Camo har jeg selv haft mine ture med, når vi har debatteret, men med tiden forstår jeg hans engagement for indvandrere mere og mere. Han vil stadig integreres, så han endelig kan forstå, hvordan Dansk Folkeparti kunne opstå. Derudover fungerer han som tolk for dem, der søger en ny start i Danmark, og er universitetsuddannet. Men det må og kan man som muslim jo ikke være for såkaldt højtuddannede højrepopulister som P. H. Bering. Jeg tror, redaktøren på TV2 Debat Anni Gertz lader sådanne åbenlyse svada'er gå igennem, fordi debattørerne Morten Bro, Jacob Olesen, samt andre, deriblandt Sacir' nabo fik lov til at tvære Bering's had offentligt ud. Jeg skriver til A. Gertz iaften, men det bliver nok ikke bragt, da jeg er persona non grata med tiden, fordi jeg skriver om hende her på min blog. Bering mener nok også, at jeg skal rejse tilbage til Tyskland, da jeg er sønderjyde, og imod kongehusnationalismen i Danmark, men sådan er hans logik jo. Når man fortæller folk på gaden om hans indlæg på 455, så skal man blot henvise til en sørgelig mand, der lever i et arrangeret ægteskab med domina'en Ruth Bering, og nok ikke er nået længere i sit liv end at hans "patienter" endegyldigt har drevet ham til vanvid. Han skal ikke tages alvorligt, fordi han svarer ikke engang konstruktivt på nogen kritik. Og ham lader man analysere andre psykisk?
Men døm selv ud fra hans indlæg d.28/5 på TV2's TTV-side 455...:




Sacir Camo mailede det her til mig idag:
PH Bering skriver i dag, at han ikke hader muslimer, og at han ikke engang hader Sacir Camo, men han synes stadigvæk at jeg skal flytte tilbage til dem som han er enig med i hans had mod muslimerne?! Læs lige hans indlæg, så vil du selv opdage hvor selvmodsigende det er. Han siger at jeg hader DK og danskerne, men hvor har han det fra? Det er jo direkte injurierende, for det har jeg aldrig sagt eller ment, men jeg magter ikke at diskutere med ham... håbløs opgave.

Frygt får en til at standse, men så skal man bare huske hvor man står, istedet for at søge tilbage i sikkerhed, da det utrygge kan blive ens nye ståsted. At bevæge sig mere frem tager tid, men fundamentet for ens udvikling skal jo ikke drives frem af lyst, men derimod planlægning og ærlighed til virkelig at lære af foregangne fejl, ikke?
Per Jensen, sommerkåd lommefilosof

Ingen kommentarer: