mandag den 22. februar 2010

Hvem er egentligt slemmest?



Efter min berømte og berygtede blog på Urban om Kim Møller, redaktøren på Uriasposten, hvor de sidste linjer var skæbnesvangre for mig som "politiker", men nødvendige, så opdager jeg nu, at jeg måske ikke er den slemmeste i slænget...
Lokalpolitikeren Mathias Grøning fra Dansk Folkeparti har skrevet på Facebook, at de, der støtter byggeriet af moskeer i Danmark, skal behandles som værnemagerne blev det under Anden Verdenskrig. Og han har yderligere skrevet følgende på Facebook-gruppen Nej til moskeer i Danmark:

"Vi må vise resten af Danmark, at dette landsforræderi ikke accepteres."
På Facebook-gruppen bliver der nu opfordret til chikane og vold mod bygherrerne bag moskeen, og Viborg-milliardæren Finn Bachs mobilnummeret er offentliggjort på Facebook-siden.
Og jeg er slemmere ifølge Enhedslistens moralprædikanter???

Endvidere har jeg kun udgydt mine tanker om ikke at give livreddende førstehjælp til en tydeligvis retarderet redaktør, og jeg har ikke opfordret andre til at begå noget.... Men det har Frikadellefjæset Mathias Grøning så sandelig! Og han tror minsandten, at en undskyldning hjælper? Det betyder jo, at han ikke står ved sin mening, og ikke har et standpunkt, når det kritiseres....! Jeg selv har ikke modtaget trusselsbreve angående min udtalelse om Kim Møller, og det overrasker mig faktisk. Det kan skyldes, at DF'ere og andre ringmuskeldryppende agitatorer ikke kan kæde mig sammen med ham, der har skrevet med fuld adresse i Ekstrabladet, Information og andre aviser.... Eller også var det slet ikke så slemt, hvad jeg sagde...?

Ingen kommentarer: