onsdag den 7. juli 2010

Martin(e) DK's fortsatte trusler mod enlige mødre


Jeg har holdt en blogpause for at samle info om Martin DK, som jeg fremover kalder Martine "Ble på" DK, eller bare Martine DK, da hans skingre skrig i talebeskeder minder en fransk pigespejder, som blodigt overfaldes for at blive skændet analt af et æsel midt i Tour-bjergene...
I min blogpause har han været meget aktiv, også overfor mig. D.4/7 forsøger Martin Zier Kristensen alias Martine DK at melde mig til Amager Politi for nogle kommentarer, som jeg ligger på hans blog på www.m-dk.blogspot.com, men efter en samtale, som starter kl.18.50, med en betjent fra Amager Politi, der har sagen om truslerne mod Heidi Hansen, så løber Martine "Ble på" DK's anmeldelse af mig ud i sandet. Betjenten fortæller mig nemlig, at når der kører en sag mod Martine "Ble på" DK for trusler mod Heidi Hansen, så må ingen på vegne af Heidi Hansen blande sig. Men jeg skriver ikke på vegne af Heidi Hansen, da min "dialog" med Martine "Ble på" DK skyldes hans trusler mod en anden kvinde. Kvinden hedder Dorthe Bisgaard, og truslerne mod hende eskalerer i denne tid så meget, at Dorthe og hendes børn overvejer at flytte pga Martine DK's syge hetz. Dorthe har forsøgt at anmelde Martin Zier Kristensen (Martin DK), men møder døve ører hos wienerbrødssoldaterne ved Århus Politi. Så jeg tager gerne en dom for injurier og andet overfor Martin Zier Kristensen alias Martine DK, hvis politiet ikke tager Dorthe Bisgaard alvorligt, da det handler om et samfunds uvilje til at beskytte deres medborgere mod voldelige individer, og ikke om, at jeg skylder politiet mobning, selvom det egenligt er tilfældet...
Dorthe Bisgaard er indtil igår blevet deaktiveret 3 gange på Facebook pga Martine DK's anmeldelser af hendes profil, og det tyder på han og nogle andre vil kyse hende fra at bruge sin ytringsfrihed. Dorthe Bisgaard blev også truet i beskeder af forskellige på Facebook, og har i disse dage valgt at droppe Facebook permanent pga Martine DK's og andres opførsel overfor hende.
Dorthe Bisgaard er igår også blevet lagt ud på www.scor.dk, hvor Martine "Ble på" DK har lagt hendes telefonnummer og andre oplysninger i en profil. Dette har resulteret i 40 opkald på hendes telefon, hvoraf størstedelen var mænd, som ringede pga Scor-profilens seksuelle tilbud. De andre opkald var verbale trusler sendt af Martine DK, og svar lagt på telefonsvareren. Derudover er Klaus Bendtsen blevet ringet op på sin arbejdsplads, hvor Martine DK truede alle, og fortalte løgne om Klaus Bendtsen. Jeg har igennem Heidi Hansen, som jeg besøgte igår, lært og hørt meget positivt om Klaus Bendtsen, og skriver snarest en blog med hans tilladelse om Klaus Bendtsen's indblandelse i sagen her, og hans oplevelser med Martin Zier Kristensen aka Martin DK alias Martine "Ble på" DK. Mere om det senere i en blog for sig selv, hvor jeg også fortæller om Klaus Bendtsen's ærlighed om sin mørke fortid og fredelige aktivisme for dyrevelfærden...
Jeg selv fik d.6/7 6 opkald fra Martine DK, og har en talebesked liggende på mobilsvareren fra Martine DK. Men lige for at slette al tvivl, så anmelder jeg ikke, og har ikke på noget tidspunkt forsøgt at anmelde Martine DK, som bor i en beskyttet bolig på følgende adresse:

Martin Zier Kristensen (Martine DK)
Vinkelhuse 25, 1 mf
2770 Kastrup

Og hvis Martine DK fortsætter med hetzen mod Dorthe Bisgaard, så udleverer jeg hans telefonnummer, eller så tager jeg ud og taler personligt ansigt til ansigt med hans naboer. Jeg er nemlig stedkendt på Amager, hvor Martine DK bor, og tager gerne toget derover for at få mere at vide om Martine DK's hverdag. Og jeg kan sagtens omdele løbesedler, hvor jeg fortæller min version om Martine "Ble på" DK, der mest af alt ligner den uægte søn af Louise Frevert, som hun fik med Otto Brandenburg og resten af rollelisten i "Tyren's Tegn"...






For tiden danser jeg en irsk "jig" (folkedans), hvor begge mine midterfingre holdes strakte mod samfundets vogtere, der for min skyld må drukne sig i kaffe og kage, men så skal de ikke kritisere min aktivisme...;)

Ingen kommentarer: