søndag den 18. juli 2010

Sidsel "Kryster"-feministerne

Der er en gruppe på Facebook under navnet "Hjælp Sidsel Lyster", som påstår, at de får hademails, og at Foreningen Far er rabiate, hvis ikke værre da... Og hvorfor det? Jo, nok de har startet en ond smædekampagne, fordi præsten Sidsel Lyster efter 16 dage i brummen og pres har udleveret sit barn til eksmanden. Eksmanden havde hun tidligere beskyldt for at være psykisk syg, men det kunne ikke bevises. Og selvsamme Sidsel Lyster er selv blevet kaldt psykisk ustabil af folk med uddannelsen til at sige sådan noget. Selvfølgelig gør 16 dages fængselsophold en kulret, men hendes løgne om faderen til hendes barn ramte hende selv...Men her stopper legen ikke.
Der var igår heftig ballade på Facebook mellem feminister og deres medsøstre på den ene side og mænd, der blev beskyldt for mærkelige ting, på den anden side. Katrine Lilleør havde nemlig skrevet en delvis nøgtern støtteblog på Berlingske's hjemmeside, hvor hun undrede sig ordet "glædeligt" som Foreningen Far's talsmand havde brugt om Sidsel Lyster's anholdelse. Talsmanden tænkte nok på, at nu virker Forældreansvarsloven, så selv kvinder ikke partout har ret til at gemme deres børn for fædrene. Talsmandens udtalelse kunne dog tolkes, fordi han muligvis var hævngerrig, men så kaldte Lilleør tilsidst i hendes blog Foreningen Far for rabiat. Da flere mænd kritiserede dette i en debat-tråd, så blev det åbenbart for meget for Marlene Jærv som på Jesper Hjelm Kristensen's debat-tråd havde støttet Lilleørs stillingtagen. Hun slettede sine kommentarer og venskab med Jesper Hjelm Kristensen, og beskyldte ham for trusler overfor andre kvinder. Problemet er at jeg var med i den debat-tråd, og faktisk var den værste overfor hende... Så allerede der lyver Marlene Jærv. Derefter røg det helt ud af proportioner. Jeg personligt fik fra Dorthe Bisgaard truslen om, at hun ville slette mig, hvis jeg skrev en blog om Marlene Jærv. Her er et billede af Marlene Jærv:

Derudover kaldte Dorthe's ven Kim Pedersen mig for psykisk syg. Og tilsidst udspionerede Dorthe's fælles ven med mig, Hanne Østergaard, min og andres status-opdateringer... Så gæt hvorfor jeg skriver denne blog.;) Men egentligt havde jeg glemt alt det, fordi jeg ikke var det største offer for mandehad igår. Jesper Hjelm Kristensen blev beskyldt for at have truet Marlene Jærv, hvilket er en kæmpeløgn iværksat af en forsmået kvinde uden realitetssans. Marlene Jærv spredte denne løgn for at vinde anerkendelse hos en flok tørre hejrer, såsom Inger Sundsvald og andre psykotiske mandehadere... Flere af mine mandlige Facebook-venner blev også slettet uden grund igår af disse "Tidens Kvinder", selvom disse mænd ikke havde ytret nogen holdning til debatten. Det kan man da kalde PMS-styrede forudanelser, fordi disse mænd blev chokerede over nogle kvinders indbakke-dialog overfor dem. Men man må åbenbart ikke modsige feminister, der i nærmest i religiøs trance gør mænd til Satan, hvis de ikke støtter dem blindt. Jeg og andre, ikke kun mænd, afviste medlemsskab af Facebook-gruppen "Hjælp Sidsel Lyster", fordi den blindt støtter Sidsel Lyster, og stigmatiserer hendes eksmand. Den er ikke neutral. Lyster's eksmand støtter jeg heller ikke, ligesom Jesper Hjelm Kristensen heller ikke gjorde, da vi tænker mest på det yngste barns tarv, som er klemme i skilsmissesagen mellem Sidsel Lyster og hendes eksmand.
Jeg nævner ikke eksmandens navn, men kun Lyster's, fordi her idag modtog jeg en indbakke-besked fra Sus Sønderstrup Bro, som gjorde at jeg skrev denne blog. Hun kaldte mig ting, selvom jeg sent på aftenen prøvede at mægle, og her til middag havde prøvet at glemme hele balladen. Men ifølge betonfeministerne skal Forældreansvarsloven afskaffes, samt skal vi makke ret ved at holde kæft, så deres vagina-diktatur kan begynde. Så i sidste ende kan Dorthe Bisgaard takke Sus for denne blog. Jesper Hjelm Kristensen lavede en ironisk vits om Dorthe igår som gjorde Dorthe ked af det, og jeg undskyldte denne opførsel, og bad Jesper stoppe. Jeg kan forstå hans harme, da denne kvindeklub har forsøgt at fremstille ham som farlig, men det er en fis i en hornlygte. Jesper er en enlig far, der sammen med flere Facebook-venner analyserer begge sider af en sag. Men igår måtte han og jeg ikke være uenige med en løgnagtig kælling som Marlene Jærv, der derfor spredte en ækel løgn om Jesper. Løgnen mindede om kvinder, der melder en falsk voldtægt, fordi de skammer sig over at have haft sex med en mand i fuldskab. Jeg håber, at du skammer dig, Marlene Jærv. Og de kvinder, som på forhånd dømte Jesper: Skam Jer mere! I startede en mangfoldighed domsafsigelse uden rettergang, og er ækle i Jeres retorik. Havde I ladt det hvile på denne søndag, så havde jeg glemt alt om bloggen. Men nu efter sindssygt mandehadske vægopslag, og indbakkesvinerier til mig og en ven, så vælger jeg at udlevere 2 kvinder, som jeg nu har mistet respekten for, da de nu spreder rygtet, at jeg er kvindehader...
Dorthe, du beskyldte en anden Facebook-kammerat og mig for at være en og samme person på Facebook, selvom du har mødt ham via mail. Jeg hjalp dig mod Martin DK, og igen idag får du folk til at slette mig? Spred dine løgne, men du står selv mod Martin DK nu. Helt selv, og komplet alene...


Opdatering d.22/7 kl.17.45.:
Marlene's mandehadende metoder er dog gammelkendte, da hun seriøst mener, at voldelige ekspartnere til voldsramte kvinder skal chippes. Dette gør hun i nedenstående link til en Facebook-gruppe. I hendes verden er mænd nok for evigt ulydige hunde, der bare skal meldes og katalogiseres, hvis de ikke makker ret. Der er mange andre tiltag mod voldelige eksmænd, såsom tilhold og varetægtsfængsling, men dem bruger politiet ikke pga tidsmangel, da wienerbrødene ikke må stå uspiste. Hun har ydermere vist kontaktet politiet, da jeg har brugt et billede af hende. Hun må da gerne prøve at melde mig, men det har ikke virket for andre...;)

http://www.facebook.com/group.php?v=wall&gid=90815234646

9 kommentarer:

Per19gryn sagde ...

Derudover får jeg telefontrusler, som ikke er fra Martin DK.... Den skyld skal han ikke have, men nu ser jeg en forudanelse bekræftet: Feminister er en værre terror-organisation end voldelige eksmænd, og stalkere end Martin DK, fordi de handler koordineret.xD Jeg er glad for at jeg ikke har udleveret mit nye nummer til Dorthe Bisgaard, der egensidigt beskylder mig for at få disse trusler på grund af min blog om Inger Sundsvald. Nå men, ok, fred være med det... Dorthe's børn holder jeg ude af det, men min kæreste har lige slået op pga feminsternes trusler... Tak, Dorthe! Dine venner var mere effektive end Martin DK, der lægger flad af grin under sit pillefyldte bord.xDD

Per19gryn sagde ...

Og pludselig får jeg venneanmodninger på Facebook fra Birgit Bergløv, som selv er kendt for udleveringer af mænd. Men det ignorerede jeg, hvilket nok medførte, at jeg om et døgns tid er deaktiveret på Facebook, da jeg har fået diverse advarsler om at være for aktiv, og sidste gang at det skete, så var jeg væk dagen efter... Så feminister går hårdt til værks, når de føler sig "forulempet"... Denne blog blev først skrevet efter, at jeg fik hademails af Sus Sønderstrup Bro, telefontrusler af anonyme og blev blokeret af kvinder som Hanne Østergaard og Dorthe Bisgaard... Så jeg har ikke handlet før, men feministerne kører spin, og godkender samtiende dette angreb på mig nu. Dem om det...

Per19gryn sagde ...

Martin DK har lavet en blog med gamle og nye billeder - også fra denne blog.

http://m-dk.blogspot.com/2010/07/per19gryn-heidi-hansen.html

Til Martine "Ble på" DK:
Du har misforstået nogle ting.
1: De anonyme, og muligvis anonyme trusler med navne mod dig, som du henviser til med screenshots, er mig ubekendt, og dumme amatørvenner af Dorthe. Jeg truer ikke anonymt. Det ved du...;)
2: Jeg trækker ikke i land - ihvertfald ikke mod en snotnisse som dig, Martine DK. Du får snart en blog om dig - muligvis flere. Dorthe's abekattevenner, og hun selv, må bare vænne sig til at jeg ikke hjælper dem mod dig mere.
3: Jeg ved meget om Dorthe, men fortæller det ikke til dig af respekt for hendes børn. Dorthe's venner har for mig at se kun løftet pegefingeren mod dig, mens jeg bruger midterfingeren. Hvad de gør mod dig, er deres sag, ikke min.

Jeg nyder bare sommeren med venner, Martine "Ble på" DK. Noget som du ikke har...xD

Bitten sagde ...

Det er med stor overraskelse, at jeg her læser om, at jeg åbenbart er deltager i en eller anden form for kønskamp, som jeg ikke anede noget om. Så jeg takker da for oplysningen. Jeg kunne godt tænke mig at vide noget mere om den, da jeg da synes det vil være rart selv at have lidt kendskab til konflikter jeg bliver påduttet. Men det er måske hemmeligt for deltagerne?
Jeg er kendt for at hænge mænd ud, oplyses der. Der kan man bare se. Også det er for mig en overraskende oplysning. Måske nogen burde advare min uvidende kæreste om, at jeg er en mandehadende betonfeminist, for det er jeg sikker på, at heller ikke han er klar over.

Ja, jeg sendte en venneanmodning. Jeg havde overhovedet ikke overvejet muligheden, at det kunne være suspekt. Men det skyldes måske at jeg intet kendskab havde til hvem jeg er, eller hvad jeg er, hvilket jeg jo så ved nu. Jeg ville bare gøre opmærksom på, at det ikke var mig, der havde slettet dig fra min venneliste, som jeg kan forstå på det, at du klager over, at folk har gjort. Er du sikker på, at de øvrige ikke også er slettet af dig selv?

Per19gryn sagde ...

Til Bitten aka Birgit Bergløv:

http://www.just-well.dk/birgitbergloev.htm

Du har en forhistorie, og ud af det blå sender du en venneanmodning til min Facebook-profil... Jeg har forklaret din veninde "Mihanep", hvorfor jeg ikke vil have dig i min nærhed. Du blev slettet lang tid før, at min profil blev angrebet en tredje gang, og det har jeg forklaret din veninde. Men ok, rødstrømper har jo demens, så for sidste gang: Jeres hadske PMS-udbrud angående Sidsel Lyster-sagen mod mænd medførte, at jeg forsvarede Jesper Hjelm Kristensen overfor Marlene Jærv's beskyldninger om trusler. Det endte i, at nosseløse mænd, og forskruede kvindfolk gik løs på mig verbalt eller slettede mig. Ok? Kan du følge det så langt...? Og du blev slettet før alt det skete, fordi du blandede dig i, hvordan jeg linkede i Facebook-gruppen "Hvorfor fjernes profiler uden grund?". Jeg henviste til de folk, der fik folks profiler deaktiveret, og du mente ikke, at Martin DK-sagen var relevant, selvom du startede gruppen sammen med Dorthe Bisgaard. Kan du nu se, hvorfor jeg ikke vil have noget med dig at gøre??? Du er en hævngerrig gammel dame og din veninde burde have fortalt dig det før, men hun var nok heller ikke smart nok til at fatte min første forklaring, så...

Bitten sagde ...

Nej, jeg kan ikke forstå, hvad du er så vred over. Jeg mener bestemt ikke at jeg har gjort dig noget, eller på nogen måde har været hævngerrig. Bliver ærlig talt lidt nysgerrig mht hvad den s.k. hævn går ud på? Jeg har ikke på noget tidspunkt haft tanker i den retning. Det er lidt underligt at opdage at jeg tilsyneladende er del i en konflikt jeg slet ikke vidste eksisterede.

Per19gryn sagde ...

Du ville irettesætte min måde at linke på i den førnævnte gruppe, og kort efter slettede jeg dig, da jeg ikke ville belæres om, hvordan jeg skal linke. Alt dette før kønskampen. Du er dog ven med Dorthe, og "Mihanep", og pga dit venskab med Dorthe, så har du intet at søge ind på min profil. Ok? "Mihanep" er jeg kun sur på, fordi hun ikke fik dig til at forstå, at jeg ikke ønsker kontakt med dig. Du er belastet af andre folks holdninger om dig på mit link, selvom disse måske også er idioter. "Mihanep" er hverken en rødstrømpe, eller en fjende, men jeg sikrer min nye profil, da min gamle profil for tredje gang blev deaktiveret igår eftermiddag d.27/7. Jeg er ikke ude på konflikt, men ønsker ingen kontakt med dig, Bitten, da jeg nyder solen, og andre ting end kønskampen på Facebook. Du må gerne dementere linket om dig, som jeg postede, og nægte din forbindelse til Dorthe's hønseklub, men jeg er mere privat efter idag, og skriver hellere om fransk løgsuppe og svenske kødboller på min blog end om en fortid på Facebook. Måske er jeg nok en, som udleverer folk, men pt vil jeg bare have ro, så jeg kan komme videre i teksten. Du er intet ondt menneske, Bitten, og bare husk, at jeg ikke udleverer folk uden grund. Du er mistænksom for mig, og det vil du altid være, og sådan er det.

Bitten sagde ...

"bare husk, at jeg ikke udleverer folk uden grund"

Og hvad er din begrundelse så for at jeg skal hænges ud i din blog her? At jeg havde Dorthe på min venneliste? Jeg kender ingen af jer. Aner ikke hvem I er, eller hvad I står for.
Du bliver ved med at skrive om en "kønskamp," som du samtidigt fortæller at jeg ikke var en del af, og at du slettede mig før det. Hvad har det så med mig at gøre?
Jeg er temmeligt ligeglad med dit "venskab" Med dig som ven ville jeg ikke have brug for fjender. Men jeg er træt af at have mit fulde navn til at figurere med en masse anklager, der ingen hold har i virkeligheden. Det er under lavmålet.

Per19gryn sagde ...

Jep, men så har du prøvet det, og ved nu, at du bare ku' ha' holdt dig væk. Jeg er da ligeglad med dit "venskab", hvilket var grunden til at jeg ignorede din venneanmodning, og ydermere har jeg forklaret mig flere gange af gammel respekt for "Mihanep". Endvidere er du nok bare sur over, at jeg ikke bukker og nejer for dig, lidt ligesom resten af kvinderne, der hylder og kysser den jord, som Dorthe Bisgaard, Inger Sundsvald og Marlene Jærv går på. Dig om det, da jeg ikke gider skrive en roman om, fordi jeg har også slettet "Mihanep", fordi hun ikke ku' få dig til at fatte, at jeg ikke gider nogen af de herskesyge rødstrømper på venstrefløjen mere. Du fik din chance til at forklare dig, men brugte den på fnidderfnadder. Så fremover ignorerer jeg også dine kommentarer herinde...