søndag den 11. juli 2010

Intet er for evigt

Engang lovede jeg aldrig mere at følge kaldet som præst, da faget og håbet ikke levede i mig mere, og jeg ikke mere tror på en gammel og ensidigt grå mand i skyerne... Men døden af venner viste mig noget andet, og tømrerens filosofi tog glædeligt imod mine tvivl på dette lands fortsatte næstekærlighed. De syv magter har altid hjulpet, når små børns sorg og pensionisters frygt skulle lindres med ord. Ikke de traditionelle lommeverber, men at der er andre uransagelige veje, som mennesket kan gå. Intet er for evigt, og jeg forkynder efter 4 1/2 år igen Gabriels lod, og rabbinerens tempeloprør...

"Noli me tangere" Rabbi Yeshu Ben Yusef

4 kommentarer:

Dk's Blog sagde ...

Jeg smider Dorthe's adresse ud på hele nettet det samme med Heidi's og din når jeg får den..

Per19gryn sagde ...

Martine, du gør bare, hvad du har lyst til... Min adresse har du, men som det pædofiloffer, som du påstår, at du er i andre kommentarer, så kan du nok ikke finde ud af at tørre dig selv i numsen i de her sommerdage. Min straffeattest er ren, Martine. Meld mig, eller afliv dig selv. Jeg knepper enlige mødre, eller andre kvinder over 18, når jeg vil, mens dit misbrug af børn bliver landskendt, fordi det er ikke kun et rygte, som jeg spreder fremover. Påstå, hvad du vil om mig, lille Martine "Ble på" DK, men du har min rigtige adresse. Du er bare for retarderet til at bruge nogen information pga indavl.

Per19gryn sagde ...

Martine, du skriver i mine andre blogs, som ingenting har at gøre med min afsløring af dit perverse svineri mod uskyldige kvinder. Du kan fordreje så meget som du vil, men du har min adresse, idiot... Du kan bare ikke finde ud af at bruge den, spasser. Jeg er ikke så dum som dig at lande på kraks... Og jeg har et job, og et normalt liv i forhold til dig. Gør os alle en tjeneste, Martine. Skyd dig selv. Nu...

Per19gryn sagde ...

Martine, du er ikke handlingens mand, men efter sommerferien, så omdeler jeg ikke kun løbesedler om dig i dit nærmeste nabolag, men på hele Amager, så folk kan opsøge din pædofile værestue fuld lyserøde bamser. Dorthe er ikke bange for dig, da hendes naboer beskytter hende. Du har ikke samme støtte, da jeg har tjekket dig efter. Og på et eller andet tidspunkt får du besøg. Om det så er politiet, Dorthe's eller mine venner, vil være en overraskelse for dig...xD