søndag den 11. juli 2010

Sommerklar

Der har været ro fra Martin DK's side igen... Mon amatøren har lært lektien...? Jeg nyder sommeren, og er ret ligeglad med denne og andre trusselsager fremover, da andre nu må tage over. Margrethe Monika-sagen, Anne-sagen, veninders ekskærester og ovenstående sag viser mig, at mænd og kvinder i Danmark ikke kan tage sig sammen eller overhovedet ikke kan sammen. Beskyt Jeres venner, og bekendte mod sådanne personer med alle metoder, da disse ensomt truende tosser ødelægger Jeres venners hverdag fordi de kan... Politiet har prøvet at få mig til at stoppe med at jagte Martin DK, og det tyder på en samfundsorden, hvor politiet hellere jagter politiske grupper end at håndhæve loven overfor virkeligt farlige elementer. Men jeg har det med politiet som jeg har det med en gås ved andedammen i min by. Snapper den efter mig, så sparker jeg verbalt igen. Mine opdateringer i foregående blog slettede jeg så ingen kan kalde mig hævngerrig... Jeg er startet på min sommertid, og nyder vejret, Slots pilsnere og topløse enlige mødre ved slottet i Nordborg. Politikerne lover, embedsmændene sjusker, Dronningen smovser, politiet håndhæver, præsten forkynder og børnene taler dem alle imod, fordi tiden er med forandringen. Men gennemtving den allerede nu, kære folk...

Ingen kommentarer: