søndag den 10. april 2011

Drengerøvscitater


Overspringshandlinger var det, som min allerbedste veninde kaldte mine verbale aktioner i parforhold, på arbejdet og gennem dagligdagslivet, og ja, denne kategorisering rammer plet. Efter at ikke have malet i meget lang tid, og udbasuneret strøtænkte livsvisdomme, så vil jeg befatte mig lidt med begge de ting igen i den fritid, hvor jeg helt kan være mig selv, og overspringe melankolien over at min ekskæreste forpester mine tanker...

Men her er i det mindste nogle af de citater, som falder mig ind, mens jeg er på Facebook:

"Jeg går måske imod strømningen herhjemme, men når man gemmer Holger, så skal man gøre det, så han ikke findes..."

"Invaders will always be unwanted, because when a foreign army overcomes a local dictator, it is supposed to give happy dovish freedom and home rule to that country by leaving the locals on their own afterwards, but the foreigners only leave, until the locals do and think as the invaders tell them to. Which means never, and the foreign army just replaced the former dictator..."

"Jeg er lystløgner, men det er jeg da ærlig om"

"I still do not have a signed "peace treaty" on my terms with the fanbased USA-media in Europe, so I'll keep ranting about their yielding governments, spitting upon their US-trained troops and blowing sand into their supporters sight, because one day they'll all clean their eye sockets of that stupid imperialistic perspective...."

"Dagligdagsracismen i Sønderborgs "shop-og-æd-dig-til-døde"-mekka'er dør aldrig, og det skæve skulen skyldes ikke hudfarver og tro i det her skævvridte samfund, men simpel jalousi..."

"My calendar shows the year 2011, but there are still politicians, who order bombing of civilians to beat dictators, and generals on both sides, who send their soldiers into silly deaths... I'd rather fight and die alone with a certainty of somehow honoring logic."

"Selv i Tyskland er der censur, og hvis folk ikke kan se at det kommer pga Merkel's valgnederlag i Baden-Württemberg, så er man godt nok dum.....pet i min logik... Atomkraft er unødvendigt, og Simpsons er jo kritisk overfor det, så censuren af visse afsnit på Pro7 kan kun omhandle at styrke atomkraftens image...!"

"Israel hader kritiske spørgsmål, ligesom USA hader at man nævner My Lai, og andre tilfælde af militærets overreaktioner... Terroristers aktioner retfærdiggør ALDRIG overreaktioner - aldrig.....!"

"Nogle lever på kanten af frygt for at falde ind i midten."

"There's more in a horizon than exploring it. There is also rediscovering that what we left behind..."

"Selv jeg kender mange nye sofavælgere, der ikke føler sig hørt af de øverste 10 procent... Og med den politikerlede alle de år herhjemme skabt af ignorante fagbevægelsekammerater, akademiske udenomsnakkere og fremmedfjendske royalister, så er det ikke mærkeligt at landets befolkning vinker lige så afvisende overfor partifolk med valgfoldere udenfor den lokale brugs."

"Det er nemmere ned ad bakke end det er opad den, men hvis man har rigtig meget fart på, så opdager man ikke at man var der."

"Livet har budt på op-og nedture, men jeg er da kommet frem og tilbage. Dog har jeg derved mistet lysten til at stå ved noget eller nogen."

"Man får ofte besøg af Jehovas Vidner, fordi Påskeharen og korsfæstelsen jo er lige om hjørnet, og de uddeler sedler om at Jesus i deres logik vender tilbage og frelser os fra det ulogiske. Kommercielle harer, der gemmer chokolade og dødsstraf til fritænkere er stadig det store hit i 2011, så Jesus kommer nok ikke tilbage foreløbig."

"Gaza has again been bombed into pieces, because that is what israeli cowards do in retaliation, when they can't find their enemy. The words genocide and jew have a different meaning nowadays."




Ingen kommentarer: