torsdag den 10. februar 2011

Et år er gået, og et nyt er på vej for redaktøren...


Imorgen fejrer denne blog sin 1årsfødselsdag, og yderligere redigering, da undertegnedes perfide perfektionisme, og "selvkritik", jo helst skal give et afkast i modenhed - en dag...
Og hvad har jeg så opnået med denne blog, og hvad vil/bør jeg ændre, vil mine venner og fjender nok spørge om...

Jeg har jo lovet at skrive mere af mine madopskrifter ned med billede og instruktion (Er lige begyndt med seriøst at købe ind, og vil snart tage mig mere sammen til at poste det), og så ville jeg have skrevet om Prins Henrik (Dronning Henrí eller Prins Gylp for andre) og hans bog, samt andre folks fadæser, men det når jeg nok også en dag. (Jeg skal nok...xD)

Udgiver-erklæringen og min personlige beskrivelse springer jeg let henover, fordi dem holder jeg ved, mens designet og lignende ting, såsom emner (etiketter) vil blive redigeret, så det er mere overskueligt. og med tiden vil alle mine posteringer have været gennem korrekturmøllen.

Men I, læserne, kan da nu få min opsummering af de situationer, som er opstået i det forløbne år:

Siden opstarten af bloggen i foråret 2010, og min "trussel" mod racisten Kim Møller, så har jeg opnået det, som jeg ville med ham og hans slæng af primater. De ved nu, hvem jeg er, og har mig i bagtankerne, når de truer eller vil udlevere venstreorienterede og humanistiske bloggere/debattører fremover.

Senerehen stillede jeg den teori og klare påstand i Urban, at Max Uwe Jensen havde spioneret på folks Facebook-profiler, så han kunne skrive om det på www.sappho.dk, og at han var kilden til en artikel i Ekstrabladet om angivelige trusler mod Kurt Westergaard på Facebook. Lars Hedegaard kaldte mig pga dette senerhen d.17/5-2010 en "udansk voldspsykopat" i hans klumme på selvsamme sappho-side, og at jeg ifølge Lars Hedegaard havde udleveret Max Uwe Jensen som stikkersvin.
(Så jeg har da fået følelserne igang hos medlemmer af Trykkefrihedsselskabet med mine agitationer.)

I sensommeren blev jeg fanget i midten af en verbal kønskamp på Facebook pga Sidsel Lyster-sagen, der handlede om en kvindelig præst, der var gået under jorden med sine børn pga mandens angivelige farlighed. Jeg forsvarede en tidligere ven, som blev beskyldt for trusler på Facebook mod Marlene Jærv. De viste sig at være grundløse, men kom der en undskyldning? Nej... Men ja, jeg gik med min verbale logik løs på kvinder, så de kunne indse, at mænd også verbalt kan få kvinder til at græde.
Og igen klart ja til, at jeg med vilje udleverede mange med navn og sider på nettet om dem, da jeg blev godt træt af, at de feministisk følte sig hævede over de almene vilkår for hetz, imens de selv hundsede mod f.eks. SIO's ret til at sige deres mening.

En af mine "udleveringsofre", Inger Sundsvald, gik så langt at hun anmeldte mig til politiet, men politiet skrev senerehen i et brev, at det ikke var strafbart, hvad jeg havde sagt eller gjort. Det var først via brevet, at jeg fandt ud af, at min blog var anmeldt, men oplevelsen bestyrker mig bare i en ting. Ytringsfriheden er sjov for nogle, og en bitter pille for andre...
Og jeg har ikke glemt Martin DK-sagen med Heidi Hansen og Dorthe Bisgaard, men gider ikke give en ynkelig tosse, og 2 kvinder med lavt selvværd, chancen for mere taletid.
Ej heller har jeg glemt Henrik von Bülow's fetisch med at gifte sig med unge afrikanske kvinder, så han kan tryne dem som sit eget pervers "negerharem"...

Og dog, så skal jeg lige minde folk om Maria-Theresa Rezen Kjær Larsen, eller hvad hun nu numerologisk kalder sig, selvom jeg helst vil glemme kamphunde-fans som hende. Hun var den, som jeg udpegede som den nye Martin DK. Jeg holder ved at hun er min kandidat til at have hetzet folk med trusler på Facebook ved at udgive sig for at være Martin DK, selvom han også har truet hende. Derved kunne hun intimidere andre kvinder i Facebook-debatter, og senere køre offerrollen i Facebook-grupper ved at trøste de truede kvinder som "hjælpende" Maria, eller bare fordi hun ville være vigtig. Hvad ved jeg om hendes syge motiver...?

Har jeg ikke glemt noget mere...? Måske at jeg i årets løb har skrevet mange læserbreve til dagblade, alene eller i samarbejde med Morten Bro, og i en slags alliance med andre humanistiske skribenter tilsidst var skyld i, at TV2-Debat blev slettet på TTV-side 450, fordi de andre venstreorienterede debattører påviste Anni Gertz's støtte til højreorienterede debattører. TTV-siden lukkede d.31/8-2010 (Angiveligt for give plads til en side med "Vild med dans" på TTV), og retningslinjerne for debat blev ændret 2 gange derinde af redaktionen, da undertegnede og Morten Bro klagede over, at debattører som f.eks. Henning Sørensen og Sacir Camo blev udsat for gemen bagvaskelse af evangeliske højretosser som Nils Henrik Wyke, Kamma Ankjærø og Geoffrey Cain.

Muligvis har jeg glemt noget, men nu kommer jeg til slutningen, fordi det her er kun en hobby for mig, og ikke livsnødvendigt. Jeg vil gerne takke mange Facebook-kammerater og private venner, danske som udenlandske, som stod bag mig med støtte og logisk kritik i de svære øjeblikke, da det giver energi til mere, og udvikler det her til at være mere end en vred ung mands strøtanker. Jeg fortsætter med mine læserbreve, og tager mig pauser, når det passer mig, selvom der i gennemsnit er en postering herinde hveranden dag. Kald mig, hvad I vil, men min mor kalder mig stadig Lille Blomst, og min ekskæreste mener stadig, at jeg har hundehvalpeøjne, så der findes kvinder, som kan holde mig ud i dagligdagen. Og så er der en flok kammerater som Sacir Camo, Morten Bro, Paw Nielsen, Tue Pol Halvorsen, Peter Heinen, Simon Asbjørn, Martin Fridlev Bæk og af mig pt glemte andre, der holder mig på måtten med logik. Det lykkes dem ikke ofte, men de forsøger. Og rigtigt stor tak til Margrethe Monika Hansen, som er grunden til den her blog opstod... Undskyld, I glemte andre som inspirerer mig til at skrive denne delvis idiotiske Oscartale-afslutning.

Og ja, Kirsten Nees Larsen, jeg skal nok skrive mere madopskrifter, mere filosofisk og ikke så vredt hele tiden.

P.S.: Til alle mine kendte og ukendte "ofre", som havner herinde kan jeg kun sige, at livet er en kælling, og jeg er nok hendes sataniske afkom for Jer, som vil skrive mere om politikere, kendisser og andre idioter, der får mit sind i kog. Men også om de ting, som der interesser mig nu, og senerehen...

Ingen kommentarer: